افتتاح خانه داوطلب جمعیت هلال احمر در مسجد حضرت رقیه (س)

انجمن ارتباط میان کاربران و مدیران ، اخبار سایت ، اخبار تیم تجاتگر و ...

افتتاح خانه داوطلب جمعیت هلال احمر در مسجد حضرت رقیه (س)

پستتوسط montazer » سه شنبه بهمن ماه 19, 1389 9:22 pm

.
[align=center]افتتاح خانه داوطلب جمعیت هلال احمر در مسجد حضرت رقیه (س)[/align]

با سلام و احترام

این خبر متعلق به روز شنبه 16 بهمن ماه می باشد که از بابت تاخیر در درج آن پوزش می طلبیم ، البته اصل خبر در تاریخ مذکور در پایگاه خبری نجاتگر درج شده بود.

!!! نکته : پایگاه داوطلبی مسجد حضرت رقیه (س) جدای از پایگاه امدادی نجاتگر این مسجد افتتاح و راه اندازی گردیده و با افتتاح این خانه داوطلبی مسلما همکاری های ویژه ای توسط این دو گروه جهت اجرای فعالیت های امدادی ، آموزشی و بشردوستانه صورت خواهد گرفت.

متن خبر درج شده به شرح زیر است ....

همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و با حضور مدير عامل جمعيت هلال احمر شیراز و سایر معاونین این جمعيت ،خانه داوطلب مسجد حضرت رقیه(س) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي پایگاه امدادی نجاتگر در آيين افتتاحيه اين پايگاه مدير عامل جمعيت هلال احمر شهرستان شیراز در سخناني با تاكيد بر نقش محوري مساجد در فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي گفت: استفاده بهينه از ظرفيت مساجد براي ترويج فرهنگ داوطلبي و كمك هاي بشردوستانه در دستور كار جمعيت هلال احمر قرار دارد كه در اين فرآيند نقش موثر مساجد غير قابل انكار است.

کامبیز قهرمانی افتتاح خانه هاي داوطلبان را اقدامي در جهت تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر در راستاي ارتباط توان توانمندان و نياز نيازمندان ذكر كرد و افزود: مساجد جايگاه انسان هاي پاك سرشت و سخاوتمندي است كه در راه كمك به بندگان خدا و همنوعان خود از هيچ كوششي فرو گذار نمي كنند و از اين رو تاسيس خانه هاي داوطلبان در جوار مساجد مي تواند از اين حيث حائز اهميت باشد.

وي افزود: داوطلبان بازوان توانمند جمعيت هلال احمر در فرآيند خدمت رساني به اقشار نيازمند هستند و سياست داوطلب محوري از برنامه هاي اساسي جمعيت هلال احمر مي باشد.

قهرمانی گفت : این مجموعه با وجود خیریه حضرت رقیه (س) که سالهاست مشغول به فعالیت گسترده در سطح منطقه است و همچنین حضور پایگاه امداد و نجات فعال ، پتانسیل خوبی جهت اجرای برنامه های این مرکز داوطلبی دارد.

در ادامه اين مراسم حجت الاسلام فولادی امام جماعت مسجد حضرت رقیه(س) با اشاره به فعالیت های فرهنگی و مذهبی این مجموعه ، به اقدامات شایسته مجموعه خیریه و پایگاه امدادی این مسجد اشاره و آن را از برکات حضرت رقیه(س) بیان نمود.

وي افزود اين مسجد از جمله مكان هاي مورد توجه شهروندان زيادي مي باشد كه اين مكان مقدس را مكاني براي برآورده ساختن حاجات خود برگزيده اند.

وي افزود: افتتاح خانه داوطلبان كه هدف مبارك كمك به نيازمندان را در دستور كار دارد قطعاً مايه خرسندي قلب امام زمان(عج) خواهد شد و ما در اين راستا از هيچ مساعدتي دريغ نخواهيم كرد.



روابط عمومی نجاتگر

پایگاه اینترنتی نجاتگر :: مدرسه الکترونیکی آموزشهای امداد و نجات
نماد کاربر
montazer
مدیر سایت
مدیر سایت
 
پست ها : 606
تاريخ عضويت: چهارشنبه شهريور ماه 27, 1386 1:00 am
محل سکونت: شیراز
تشکر کرده: 37 بار
تشکر شده: 23 بار
امتياز: 17823

پستتوسط madyoon » شنبه اسفند ماه 7, 1389 9:13 am

سلام ... باعث افتخار و غرور برای ما بچه محله ها ست که اینقدر قشنگ و با برنامه کار میکنین .... خدا خیرتون بده ...
یا رقیه مددی

برای نویسنده این مطلب madyoon تشکر کننده ها:
montazer (شنبه بهمن ماه 22, 1390 6:12 pm)
رتبه: 33.33%
 
نماد کاربر
madyoon
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 1
تاريخ عضويت: شنبه اسفند ماه 6, 1389 12:00 am
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 1 دفعه
امتياز: 37


بازگشت به ویژه نجاتگر

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان