بسيجي جان بركف به 150 نفر جان دوباره بخشيد

هنرهای زندگی در شرایط سخت و بقا در حیات ، آموزش های ویژه امدادگران بسیجی و نظامی ، امدادگران در صحنه های نبرد و ...

بسيجي جان بركف به 150 نفر جان دوباره بخشيد

پستتوسط admina » شنبه تير ماه 26, 1389 12:12 pm

.
فداكاري منجر به شهادت يك بسيجي مانع از كشته شدن حداقل 150 نفر در حادثه تروريستي زاهدان شد.

فرمانده سپاه سلمان(سيستان و بلوچستان) با اشاره به جزئياتي جديد از حادثه تروريستي پنج شنبه شب مسجد جامع زاهدان گفت كه فداكاري و ايثار يكي از نيروهاي بسيجي مانع از كشته شدن حداقل 150 نفر در حادثه پنج شنبه شب شد.

سردار عليرضا عظيمي جاهد ضمن اشاره به حادثه تروريستي پنج شنبه شب در مسجد جامع زاهدان گفت:نيروهاي بسيجي استان با توجه به رخدادها و اتفاقات يك سال اخير اقدام به برپايي ايست و بازرسي در مبادي مختلف شهر زاهدان كرده بودند و حفاظت از مسجد جامع نيز برعهده آنان بودند.

[align=center][/align]

وي ادامه داد:عوامل تروريستي با مشاهده وضعيت حفاظت مسجد تصميم مي گيرند كه از گيت خواهران به داخل مسجد ورود پيدا كنند.خواهران بسيجي وقتي مي بينند كه فردي اصرار دارد بدون بازرسي وارد مسجد شود اين موضوع را به شهيد "محمد گلدوي " نيروي بسيجي مستقر در آن مكان در ميان مي گذارند.

شهيد گلدوي سريعا " عامل انفجاري را بغل مي كند و مانع ورود اين تروريست به محوطه مسجد مي شود كه عامل تروريست با مشاهده اين وضع مجبور مي شود ضامن انفجاري را بكشد كه متاسفانه شهيد محمد گلدوي و چهار تن ديگر از نيروهاي بسيجي مستقر در محوطه گيت ، به شهادت مي رسند اما با رشادت شهيد گلدوي ، حداقل از كشته شدن 150 نفر از مردم جلوگيري شد.

وي با بيان اينكه به محض انفجار بمب،مردم براي كمك رساني به مجروحان تجمع مي كنند،گفت: متاسفانه در اين لحظه عامل انفجاري دوم وارد مي شود و با انفجار بمب ، تعداد بيشتري از مردم را در محوطه روبه روي مسجد به شهادت مي رساند.

منبع : خبرگزاری فارس - جوان
نماد کاربر
admina
مدیر سایت
مدیر سایت
 
پست ها : 119
تاريخ عضويت: پنج شنبه شهريور ماه 21, 1386 1:00 am
تشکر کرده: 19 بار
تشکر شده: 8 بار
امتياز: 6522

بازگشت به هنرهای نظامی و نیمه نظامی (ویژه امدادگران بسیج)

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان