دیگر دیانت ما عین سیاست ما نیست

هر چه ميخواهد دل تنگت بگو (البته طبق قوانین سایت لطفا !!!)

مدير انجمن: atr_zohoor

دیگر دیانت ما عین سیاست ما نیست

پستتوسط alireza6517 » جمعه شهريور ماه 29, 1392 3:12 pm

زمانی دشمن یک جامعه بر ان جامعه مسلط خواهد شد که ملتش اعتقادات خود رو از دست بدهند.اعتقادات برای جوامع مختلف می تواند هرچیزی باشد و مهم از بین نرفتن ان بین احاد جامعه است.
مدتی است که دشمنان مسلمانان فکر تجاوز به کشور های مسلمان رو در سر میپرورانند و بر انند که اگر محاسباتشان درست از اب دراید.بی درنگ حمله کنند و اسلام را که مانع کارشان شده از میان بردارند.
اما چه اتفاقی افتاده که دشمنان ما فکر تجاوز به خاک مارا در سر انداخته اند؟
یکی از دلایل ان این است که دین و مذهب ما در جامعه ما کم رنگ شده و اگر کسی غیر مسلمان وارد ایران اسلامی شود ونداند که دین غالب مردم چیست به هر ایین ومذهبی فکر میکند جز اسلام.
دیگر ان اعتقاد های قلبی تبدیل به اعتقادهای زبانی شده.
به نظر شما اگر 70 میلیون جمعیت ایران در خانه هایشان نماز اول وقت بخوانند.در خانه هایشان شب زنده داری کنند و به هیچ وجهی در خانه ای خود گناه نکنند.اما در عوض در خیابان ها هنگام اذان کسی نماز اول وقت نخواند.در ماه رمضان روزه خواری رواج داشته باشد.مساجد خالی از مردم باشد.همچنین وضع حجاب این چنین که هست باشد.کسی در راهپیمایی ها شرکت نکند.دشمن چه فکری در باره این جامعه میکند.البته وضع کشور این چنین نشده اما اگر دیر بجنبیم به همین جایی که توصیف کردم خواهیم رسید به طوری که ظواهر دین از جامعه برداشته خواهد شد و اعتقادات مردم سست.
ظواهر دین ما اسلام،علاوه بر اینکه به عبادت های ما شکوه وجلال می بخشد وموجودیت ما و دین ما را اثبات میکند باعث ترسیدن دشمنانمان نیز خواهد شد .چرا که مردم ی که به ظواهر دین خود اهمیت میدهند مردمی بابصیرت هستند  وحتما دشمنان ما از قدرت اعتقاد قلبی ما اگاه میشوند.

اگر در نماز جمعه های ما مساجد همه جای ایران پر از مردمی باشد که برای حل مشکلات جامعه به انجا امده اند و همچنین شعار های مرگ بر دشمنان ما را با هرچه اشتیاق بیشتر سر میدهند.ونماز ما باشکوه بیشتر و جمعیت بیشتر برگزار شود دیگر کی دشمن ما جرات میکند حرف از تهدید ما بزند.

اگر موقع نمازها ی جماعت صلوات های ما جوری باشد دندان شکن کی کشیش ابله و بی خاصیتی به نام تری جونز جرات میکند به پیامبر و کتاب ما توهین کند.

اگر حجاب جامعه ما نشان از مذهب شیعه ماباشد.کی معضلات اجتماعی ماباعث خوشحال شدن دشمن و در سر پروراندن فساد در جامعه ما می باشد.

اگر دیپلماسی تمام دولت ما نشان از دفاع از مظلوم  ومقابله باظالم باشد که از ایین ما نشات گرفته است کی دشمن ما از این که وزیر دولت ما مساله خیالی و ظالمانه هلوکاست راتایید میکند اظهار خوشحالی میکند.

بله چندی است که دیگر صلوات بر پیغمبرمان که نشانه رحمت است کم جان شده،حجاب اسلامی در جامعه کم رنگ شده،نماز اول وقت کاسب و مشتری ترک شده،نماد های دینمان در جامعه از بین رفته.بانکداری ما ازحالت اسلامی خارج شده،پایگاه های مقاومت ما بی تحرک شده و...
همین عوامل باعث میشود که دشمن خیال بد کند.
  
البته برای جبران این اتفاقات و حل شدن انها باید هرکس از خودش شروع کند. یعنی خودش را جوری ببیند انگار که روی تمامی انسانهای اطرافش تاثیر گذار است..
alireza6517
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 3
تاريخ عضويت: جمعه شهريور ماه 28, 1392 12:35 am
تشکر کرده: 0 دفعه
تشکر شده: 0 دفعه
امتياز: 18

Re: دیگر دیانت ما عین سیاست ما نیست

پستتوسط iabch » جمعه شهريور ماه 29, 1392 11:43 pm

.
سلام

با نظرات شما تا حد بسیار زیادی موافقم . البته شیوه کار فرهنگی رو در جامعه جور دیگه ای می بینم ...

و این خوبه که شما اشاره کردید که هر کسی باید از خودش شروع کنه

و به قول روایات "

کُلّکُم راع و کُلّکُم مَسئولٌ عَن رَعیَته "

سبک زندگی مردم ما تغییر کرده ، بین برزخ قرار گرفتند ، یعنی نه سبک زندگی تمام اروپایی و نه سبک زندگی تمام اسلامی و این تضادها و تعارض ها جامعه رو دچار مشکل خواهد کرد

قطعا مردم باید تصمیم بگیرند و تمام همت خودشون رو جزم کنن ؛ شیوه زندگی اروپایی با وجود رشد و توسعه خوب علمی در نهایت محکوم به شکسته و نمونه های عینی آن در سطح جهان نمایان هست

نمونه الگوی اسلامی در طول تاریخ هر جا دقیق و عینی عملی و پیاده سازی شده شاهد پیشرفت های متعدد مسلمانان بودیم ؛ مثل پیشرفت های جهان اسلام در سه چهار قرن گذشته ...

انشالله همه از خواب غفلت بیدار بشیم ....
چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی ؛ چه بغض ها که در گلو رسوب شد نیامدی .... یا اباصالح المهدی (عج)
نماد کاربر
iabch
همکار سايت
همکار سايت
 
پست ها : 146
تاريخ عضويت: دوشنبه مهر ماه 15, 1386 12:00 am
تشکر کرده: 7 بار
تشکر شده: 7 بار
امتياز: 2998


بازگشت به انجمن عمومي

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 0 مهمان