سرنوشت مصدوم در دستان کسی است که اولین پانسمان را انجام می‌دهد. (نیکلاس سن) آموزش کمک های اولیه
سرنوشت مصدوم در دستان کسی است که اولین پانسمان را انجام می‌دهد. (نیکلاس سن) آموزش کمک های اولیه
0
0

قوانين عضويت و فعاليت در نجاتگر

قوانين عمومي نجاتگر

سایت نجاتگر تابع کلیه قوانین جاري جمهوري اسلامي ايران ، به خصوص قوانين مرتبط با حق نشر مولفين و قوانين تجارت الکترونیک است لذا نقض هر رفتاری که متضمن نقض هریک از قوانین کشور باشد مجرمانه تلقی میگردد و قابل پیگیری است .

کليه کاربران موظف به رعايت قوانين مرتبط با بند 21 جرايم رايانه اي هستند و در صورت مشاهده تخلفات بر مبناي فهرست مصاديق محتواي مجرمانه ، با کاربران توسط مراجع ذيصلاح برخورد خواهد شد.

 

قوانين اختصاصي فروشگاه نجاتگر

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های “نجاتگر” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نجاتگر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

سياست حفظ حريم خصوصي

نجاتگر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

نجاتگر متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت نجاتگر، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید